Kahriman: "Za pet bolnica uplaćeno po 200.000KM za nabavku respiratora"
Objavljeno: 04.04.2020 ; Ažurirano: 04.04.2020

SARAJEVO, 4. aprila (FENA/FMZ Press) - Vršilac dužnosti generalnog direktora BH Telecoma Sedin Kahriman izjavio je danas na pres-konferenciji predstavnika federalnih institucija povodom širenja koronavirusa da je stanje telekomunikacionih sistema, njihove infrastrukture i kapaciteta odlično, te da i u sadašnjim okolnostima sistemi funkcionišu besprijekorno. 

– Vjerujem da nam je svima jasno koliki je značaj telekomunikacionih sistema i kontunuiteta usluga i servisa generalno, a pogotovo u vrijeme globalne pandemije koronavirusa - kazao je Kahriman. 

Napomenuo je da su jučer, u skladu s njihovom inicijativom koju je podržala Vlada FBiH, za pet bolnica uplatili po 200.000 KM za nabavku respiratora dodajući kako vjeruje da će bolnice vrlo brzo provesti započeti postupak nabavke te opreme.

– Želim pozvati građane da budemo disciplinovani, da pratimo i slijedimo i poštujemo izrečene mjere i naredbe. Pozivam domaće kompanije da u BH Telecomu vide partnera i u ovim teškim trenucima. Od početka stavljamo sve naše resurse, kapacitete i stečena znanja na raspolaganje kao tehnološki lider, kako bismo pokušali neka nova rješenja i nove alate omogućiti svim vrijednim ljudima i timovima, mislim tu na medicinske radnike i sve ostale koji se bore u ovom trenutku protiv pandemije – naglasio je.

Govoreći o aktivnostima te kompanije u prethodnom periodu, podsjetio je da su 27. februara aktivirali Štab civilne zaštite koji ima dva primarna cilja - prvi je zaštita zdravlja radnika BH Telecoma, a drugi obezbjeđenje kontinuiteta svih usluga i servisa koje BH Telecom pruža.

- U tom kontekstu smo slijedili mjere koje su nadležni organi nakon toga donijeli i rekao bih da je stanje telekomunikacionog sistema, naše infrastrukture i kapaciteta  je odlično i nemamo  nikakvih ispada i sistemi funkcionišu besprijekorno - naglasio je Kahriman. 

Od početka pandemije, kako je dodao zabilježili su povećan promet podatkovnog saobraćaja u fiksnoj mreži, te su shodno tome proširili kapacitete. Napomenuo je da ne očekuju nikakve rizike u vezi komunikacija i telekomunikacijskih usluga koje pruža BH Telecom. Kada je riječ o zaposlenima u toj kompaniji, organizirali su i rad od kuće, rad u fizički odvojenim grupama koje administriraju pojedine sisteme.

Kompanija BH Telecom je, po njegovim riječima, kao tehnološki lider u situaciji koja nas je zadesila ocjenila da može na određeni način pomoći društvenoj zajednici i svim svojim korisnicima.  

Među ostalim, kada je riječ o porodičnom segmentu korisnika usluga, kako je dodao, otključali su sve sadržaje kako bi zadržali ljude kod kuće što je jako važno u smislu poštivanja mjera. Omogućili su i forsiraju digitalne kanale, pa svi korisnici BH telecoma mogu zahtjeve za osnovnim i dodatnim uslugama obaviti iz svog doma putem digitalnog šaltera, jedne nove funkcionalnosti koju je BH Telecom obezbjedio.  

Što se tiče poslovnih korisnika, kako je dodao, zajedno s partnerima Cisco i Microsoft omogućili su besplatno korištenje različitih, u ovom trenutku veoma potrebnih alata.